jackiiiii.blogg.se

svårt

Kategori: Allmänt

Jag har stått o vägt vid ett vägsjäl den senaste tiden. Jag har träffat en kille, umgåts, inte
mycket mer än så. Men kännt att jag faktiskt kan gilla den här personen.

Till saken hör att han är yngre, visserligen bara ett år, men det är fortfarade en stor
åldersskillnad från vad jag har erfarenhet av.  Till en början kändes det väl inte som nåt
stort bekymmer men med tiden har jag förstått att vi befinner oss på så olika ställen i livet.
Att det förmodligen inte skulle funka..
 
Jag ÄR glad att jag faktiskt insett det här innan det utvecklas till något, och jag ÄR
glad att jag inte behöver såra någon. Men jag är så klyven ändå, gillar ju människan.
Det gör jag verkligen. Men det är just det som gör att jag backar nu, för jag orkar
inte bli besviken eller inse saker när det är för sent.

Haha ler alltid när jag ser den här bilden, mestadels för att jag ser så otroligt stel ut men även för att jag kan ha så kul med den här donnan ;) snart är det dags för tjejkväll igen, då håller sig problemen på rimligt avstånd..  ;D
Kommentera inlägget här: